torsdag 31 mars 2011

Nya utmaningar....

Vi insåg ganska tidigt att Malte har sinne för puzzel. Lik far sin! Nu lägger han utan problem 60 bitars. Igår satt jag och tittade när han la Dalmatinerpuzzlet och det var imponerande. Jag frågade om han trodde morfar kunde lägga det; Aldrig i livet sa han då :-)) Ligger något i det eller hur morfar?
Ganska nöjd!



Igår och idag har det varit feber, hosta och snor på hög nivå. Det verkar som tempen gett med sig nu ikväll men jag säger peppar peppar.

Igår hade vi besök av mormor, mor och Josephine. Trevligt och relativt lugnt då chefen var lite loj!

Trevligt var det även att få en tumlare i huset! Tusen tusen tack Tante! Har kört den 3 gånger sen igår!


Jag undrade lite varför inga kommenterade men det visade sig att det finns någon skräppost funktion som har kommit till. Nu vet jag inte hur jag ska få bort den men det gör säkert någon annan! Hildings kommentarer var bara skräp tyckte datorn ;-) men inte jag Hilding!

1 kommentar:

Farmor sa...

Får se om den här kommentaren kommer med. Det är skönt att vara hemma och jag är glad att bebisen låtit vänta på sig. Bra att han/hon ligger rätt. Malte ser bra nöjd ut med sitt resultat. Det var inte dåligt att klara av det pusslet för jag antar att många bitar är vita med svart prickar. Hoppas att vi snart kan ses.