tisdag 8 mars 2011

Okristligt tidigt

Eller vad säger ni om att gå upp kl 05.00 när man kan sova gott till 06.30???
I morse gick Labon upp den tiden och Malte, som sin vana trogen, kom rusande i exressfart kl 01 i natt vaknade givetvis. Jag hörde han sa att han bara skulle ge pappa en kram men det slutade med att han tittade på en hel film innan jag pallrade mig ner!
Så här brukar det vara men inte så tidigt!
Han slocknar ju oftast innan halv åtta på kvällen men han kunde gott sova liite längre på morgonen.

Igår kom han in i köket och undrade vem som hade pruttat......det var jag som skulle värma mig lite kålpudding!

I morgon har han studiedag så vi ska vara lediga jag och han. Det blir en tur till barnmorskan för att kolla blodtrycket som var för högt igår och även kolla om Madagaskar har lagt sig tillrätta.
Efter det ska vi nog till polaren Filip som har bjudit in ett gäng killar! Ska bli trevligt!

Vi hörs!

1 kommentar:

Farmor sa...

Det var verkligen okristligt tidigt. Går Labon upp så tidigt? När han bodde här hemma var det nästan omöjligt att få upp honom så att han hann med tåget. Du skall se att Malte ändrar sina sovvanor också men det är en tid dit än.