måndag 21 december 2009

Ja kan...

"klöppe tåne"
"lägge puttel"

"köpe mat kommer snart"

Boben gick sonner, måste lage. Nu den fonker..

Ja kan!!

Ja nu är det inte mycket han inte kan, enligt honom själv!
Sen har han lagt till med ett favorit uttryck; Heller!

- Malte inte bajse heller
- Malte inte sove heller
- Pappa inte jobber heller
- Malte inte prutte heller

Nu har Malte en dag kvar hos Irina och sen är det jullov! Han och pappa är lediga på onsdag. Själv ska jag jobba men har jag lyckats med alla löner så blir det förhoppningsvis lugnt och jag kan sluta tidigare :-)

På julafton ska vi till Eda och se på Kalle Anka och på kvällen är vi på Bollgatan. Resten tar vi som det kommer!

1 kommentar:

mormor sa...

Ja klöppe tåne vet jag att han kan;
på mej klöppte han 3 gånger sist
jag hälsade på.
Malte klarar nog det mesta tror jag.
Kram