måndag 27 februari 2012

Resumé

av helgens bravader! I fredags var vi hos familjen Pallman på middag. Dom har ett barnbarn som heter Oliver och är 5 år och han var där för att leka med Malte. Dom hade jättekul och höll ut bra länge :-) Molly och Peter blev bästa kompisar!
På lördag fm var det dags för skridskoskola igen och nu är det  åka baklänges som står på tur.
Efter det styrde vi kosan norrut för att stanna i Ludvika. Där var det vinter! Vi hade en härlig stund på Knutsbotjärn där vi åkte skridskor. Skriver vi för jag tog mig en runda jag också!!! Hade jag inte fått så förbenat ont i fötterna så hade det varit riktigt kul. Många som åkte långfärdsskridskor och det ser ju så härligt ut. Trötta och rosiga om kinderna åt vi en god middag och såg på melodifestivalen. Självklart blev det lite Maja och Texas.
Malte och Albin hade kul ihop, lite meningsskiljaktigheter då och då men det hör till.
Molly visade väl inte upp sin bästa sida men vi skyller på förkylning där ;-)

På söndag tog vi en tur till tjärnet igen innan vi åkte hem till Karlskoga. Det var rena våren här jämfört med Ludvika. Summa summarum en mycket trevlig helg!

Idag har det laskat ner en hel del snö så vårkänslorna försvann lika snabbt som dom kom!

I morgon är det dagen med STORT D för då kommer den nya soffan. Som jag har längtat! Någon som vet om någon i soffnöd så finns det att hämta ett par "gamla" här :-)

Tyvärr glömde jag kameran hemma så några kort från helgen får ni inte!

Ha de!

Inga kommentarer: