tisdag 14 februari 2012

Nytt favoritrum!!!

Före

Före

Efter (det är lite målning här och där kvar)

Efter (på bykkaret ska det på en bänkskiva)

Molly och Elias kuckelurar

Ta kort då mamma!!




Fördelen med lite snö är väl att man kan cykla!!

trots snöbrist så funkar Ekmansdalen relativt bra

Farmor och farfar på besök


"rotera medurs"

Kan själv!!!

"Ishockeyklubban"



Tvättstugan blev ungefär så bra som jag trodde. Mycket förvaring, bänkyta och framförallt FRÄSCH! Det är nästan så jag har svårt att slita mig därifrån. Jag förstår ju att det inte kommer kännas så så länge men just nu känns det bara kul att tvätta :-)

Igår var Molly 10 månader. Förstår inte vart tiden tar vägen samtidigt som jag tycker det känns som evigheter sen hon föddes!

Malte var på 6-årskalas i söndags, hos Linus. Det var uppskattat. Nu längtar han till oktober så han får ha kalas!

På skridskoskolan i lördags blev han uppflyttad till en annan grupp så man kan väl säga att utvecklingen gått väldigt snabbt. Nästan varje dag har han varit på uterinken med pappa. Nu ska han t  o m ha en "målvaktare" så han kan göra mål. Vet inte vad dom stora grabbarna tycker om det! Det som är bra är att om det är träning eller så på rinken så kan man åka bob i en väldigt bra backe bredvid. 

1 kommentar:

Farmor sa...

Som vanligt väldigt trevliga bilder. Du är en fantastisk fotograf som lyckas träffa de rätta ögonblicken. Roligt att tvättstugan blev så bra. Det är viktigt att man trivs även om man måste tvätta och stryka.