torsdag 9 februari 2012

Maten i halsen!

Idag var vi hos dr Neander (tänker bara på doktor Levander i Sällskapsresan när jag säger namnet) i Örebro för att få ett utlåtande om Maltes halsmandlar. Malte var jätteduktig och gapade STOORT! Oj du har ju två pannbiffar i halsen sa Lev...Neander:-) Han tyckte dom skulle tas bort och tid för operation är 5 mars kl 08:45! Någon frivillig som skulle vilja ta hand om Molly den dagen samt kanske vara kvar någon dag efter op!?!? Han kommer få komma hem samma dag. Det blir mycket glass efteråt och jag tror det är det som gjort/gör att det gått så bra, hittills. + att Dennis (busfröet) gör det i en film vi har!

Molly har nu lärt sig att säga pappa trots att jag tränat henne i snart 10 månader att säga mama ;-)

Jag ska försöka lägga upp en film på Malte där han åker skridskor. Han vill till uterinken varje dag och han har även fått en hockeyklubba och puck så det är väldigt "coolt" att åka. Det har gått väldigt fort framåt och nu är det snart så han åker med översteg! Skarpa svängar (?) gör han också!

Projekt tvättstuga är mer än halvvägs på gång. Taket målat och jag och Malte började med väggarna förut. Bara barnen behagar somna så ska vi ta ett ryck till! Det blir bra!!!

Hade!!

Inga kommentarer: