måndag 30 januari 2012

Foton!!!!

Makeover nere i ena källarrummet. En glad målare....

Inte riktigt nöjd med penseln, skulle ha varit en roller i stället!

RullteTulta

Malte tyckte att Molly skulle se på tv´n och drog iväg med både stolen och henne!

ALLT ska i munnen!

Sötnöten!


På väg in under soffbordet av någon anledning.

Både jag och Labon ställer oss frågan var Malte har fått sin ritbegåvning ifrån!!!?? På "övervåningen" är det hot wheelsbanan och sängen! Nere är det köksbord, lampa, bokhylla mm mm...

I huset har han ritat mig, sig och pappa. Molly ligger uppe i sin säng och sover!

Svampen!


Min lilla hjälpreda

Malte har kommit in i en dataspelsfas!

Lite trött på lillasyster!


Mormor på besök

Så här arg blir man när man inte får som man vill!!!



1 kommentar:

Farmor sa...

Det var roligt att få se så många härliga bilder. Jag blir så sugen på att få träffa er snart. Jag går här och ser på våra foton och önskar att ni vore här. Trist med avståndet ibland.