söndag 17 januari 2010

Svar...

Sanna: Vi klipper oss på Självfallet alla 3! Jag trodde i mitt enfald att bilen skulle vara en "lockelse" men ack vad jag bedrog mig. Men så länge han nöjer sig med att sitta i knäet så är jag nöjd! Bra priser är det där ;-)

Farmor: Det var Labon som hämtade Malte och antingen var det inte så mycket att orda om eller så gick det in genom ena örat och ut genom andra för jag har inte hört något! Det ser ut mer ut som ett sugmärke..

Nu ska vi säga GRATTIS till familjen Wesström som fick en liten Hannes igår!

Idag har vi varit i Ekmansdalen och åkt bob. Lyckan gick inte att ta miste på för han fullständigt kiknade av skratt hela tiden. Skönt att det äntligen går att va ute.

1 kommentar:

Marina sa...

Tack!

Den där trotsen hade man ju gärna velat var utan. Är lite trött på "bill inte, bill inte" och "näe mamma" just nu. Men som sagt dom är bra mysiga också, Evelin kommer ofta med spontana kramar.