lördag 16 januari 2010

Nyklippt och biten

Det är väl det som har hänt sen i tisdags!
Klippningen gick jättebra redan från början den här gången. Han satt hyfsat still i mitt knä under hela tiden. Lite kortare men fortfarande lite lockar ;-)

Igår kom han hem med ett bitmärke på kinden :-( Tror det var en tjej som heter Hanna som varit framme. Det är min skräck att få höra att mitt barn har bitit ett annat barn. Vet inte vad som var upprinnelsen till det hela men det är väl sånt som händer. Han skryter lite med märket faktiskt!?

Annars händer det inte så mycket men en sak är säker att hade inte tvåårsåldern haft charmen med tal, prat och uppfinningsrikedom så hade jag nog lånat ut honom mellan 2 år och 3 år. Denna trots kunde jag inte i min vildaste fantasi föreställa mig!

2 kommentarer:

Sanna sa...

Inte för att vara en party pooper men de blir inte precis änglar i 3-4-5 år ålder heller :-D Oscar går väldigt i faser. Några veckor ängel några veckor ..."motstatsen".

Var klipper ni er? Kan tipsa om självfallet på karl-åby. Där finns det en sitta i bil audi sport!! Mycket poppis här!

Ha det!

Farmor sa...

Hoppas att bitmärket inte var så farligt så att det gick hål eller så för då är det inte bra. Då behöver han ha en stelkrampsspruta. Vad sa dagmamman om märket och varför han blivit biten?