onsdag 26 oktober 2011

Andrum....

Hatten av för alla ensamstående tvåbarnsmammor säger jag bara.
Labon kom hem 20.30 i måndags och på tisdagmorgon åkte han iväg på jobb och kommer hem i em. Både jag och Malte börjar gå varandra på nerverna nu så jag behöver lite andrum känner jag.

I lördags kom Albin och Karin och dom åkte genast iväg till Lek & Buslandet. Jag och Molly höll ställningarna hemma. Städade, handlade och gjorde tårta. Ja ni läste rätt! Jag fick göra en egen tårta för Bagarns var stängt :-) Efter ett tag kom även mormor, Josephine, Tante & Mor.
Presenterna bestod mest av pengar vilket är väldigt uppskattat, TACK!

Malte och Albin var rejält slitna efter allt lekande så det var bara när Tante jagade dom som det var lite spring i benen. Annars var dom sams mest hela tiden. Malte sov för första gången sen semestern till halv nio på söndagen.

Presenten från Malte, pappa och Molly kommer "användas" i april nån gång......då åker vi till SOLEN!

Både Molly och Malte är mer eller mindre förkylda än. Förstår inte hur det kan finnas så mycket snor i en sån liten näsa!

Nu ska jag betala räkningar :-(

1 kommentar:

mormor sa...

Synd vi inte bor närmare för då skulle du få mycket avlastning....
Vi hade iaf.väldigt mysigt i lördags:)))
Kram