onsdag 17 november 2010

Nyheter

Idag var vi på ultraljud igen. Allt såg bra ut, hjärtat var 1 cm i diameter och man såg alla 4 kamrar, 2 klaffar och lite blodkärl. Helt otroligt! Vi tog reda på vad det är!!! "Utifrån min erfarenhet är det en xxxx men ni behöver ju inte springa iväg och köpa xxx tapeter". Hon var alltså inte säker men jag tror att dom måste säga så för det kan ju hända att dom ser fel.
Jag vet inte men det kanske är någon som inte vill veta så ni som VILL veta får höra av er ;-) Risken är ju visserligen stor att någon försäger sig! Nytt datum för nedkomst blev 9:e april.

xxx

Nu ikväll har jag "kaklat" om en del av köket. Det var jobbigare (och tråkigare) än vad jag trodde så jag fortsätter nog i morgon.


Igår var Malte och klippte sig. Han slog sig på "vrånga" på vägen dit så när vi väl kom in satt han och sa högljutt "men jag vill vara långhårig". Det slutade iallafall med att han blev korthårig!

4 kommentarer:

Linn sa...

Wow, vilken tydlig bild!!! :-)

Farmor sa...

Vi väntar med kön på barnbarnet tills någon försäger sig. Har Malte fått reda på det kanske?

Anonym sa...

Jag vet,jag vet.....
Och kaklet blir jättefint,
Kram

mormor sa...

Anonym=mormor:)