fredag 12 november 2010

Gårdagens inlägg

blev ettt rejält fiasko! Jag skulle försöka blogga från min nya mobil men vi drar inte riktigt jämnt än kan man säga!

Idag har Malte varit på 3-årskontroll hos tandläkaren. Efter lite väntetid och 1000 frågor om allt från röntgenplåtar till handsprit till hur vattenledningarna gick så gapade han. Alla 20 tänder är på plats. Dom såg fina ut så han fick MVG. Nästa kontroll blir om 2 år!!! Någon löjlig plastgroda skulle han minsann inte ha när han var färdig....

I morgon ska jag hänga på dörren på IKEA kl 10.00. Då ska det handlas till Maltes rum. Förhoppningsvis kommer det mesta på plats under morgondagen så vi kan ha en liten inflyttningsfest ;-)

Malte har tråkigt och undrar vad han ska hitta på.....
ja vet en de (jag har en idé), jag dänger pappa!
så där ja!

Inga kommentarer: