tisdag 9 november 2010

Bloggtorka

Go kväll!

Så kom vintern på besök! Det började snöa på fm och det har blåst rejält så snön föll vågrätt (?). Det blåser fortfarande stiv kuling låter det som. Trots det så ligger det nog en 5 cm och när jag kom hem från jobbet såg jag att bob´n fått sig en åktur.

Det finns inte så mycket att skriva om just nu. Malte är hos Kerstin I om dagarna, Solveig börjar jobba den 17:e tror jag. Han säger så otroligt mycket konstigt men jag glömmer bort det lika fort så det kommer aldrig fram här.
Han tycker i allafall att vi är GÖÖÖR dumme ibland :-)
På fredag är det äntligen dax att flytta in Malte på sitt rätta rum och på lördag blir det nog en liten inflyttningsfest för då kommer Tine och Alex på besök.
Först måste jag göra ett litet pitstop på IKEA.........

Vi hörs nån gång!

1 kommentar:

Systeryster sa...

Och Tina :D