torsdag 6 november 2008

Uj uj uj

Uppe med tuppen! 05:45 är lite väl tidigt att gå upp tycker jag men inte Malte......det var inte bara att ge honom välling och låta honom somna om för det var både nr 1 och 2 i blöjan!
Vi bytte blöja och kläder och sen tände vi en brasa! Han verkade lite trött så för att inte göra förmiddagen helt odräglig för Solveig så har jag nu gjort ett försök med att lägga honom igen. Det är tyst där uppe i allafall!!! Somnar han så väcker jag honom vid halv åtta.
Nu ska jag passa på att göra mig i ordning för veckans sista arbetsdag! Är ju ledig på fredagar!

Ha en bra dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, Madde äntligen är jag inne o kollar. Jätteroligt med blogg och lite bilder. Har själv haft lite för mycket på sistone, så mitt bloggande har stått lite still. Men kommer starkt tillbaka,,snart:) Hoppas ni har det bra och att det inte bara är Malte som är lättvindig att lämna,tänlte lite på dej också..har börjat jobba förstår jag.
Ha en fin dag kram Hilde