söndag 23 november 2008

Bullmamma








Idag sov Mlate till 10.30!!!!!!!!!!!!!! Det var ju min tur att gå upp och kl 08.00 hörde jag att han "pratade". Jag gick upp för att tända i kaminen och sätta på kaffe. Det blev tyst på övervåningen så jag satte mig och tittade på tv! Den första som kom upp var Labon vid 09.15. Den andra sov som en stock till 10.30! Gôtt!
Igår var vi hos Fia, Denan, Julia & Love och åt mat och spelade Galen Panna. Trevligt som vanligt!
Idag har vi haft farmor & farfar på besök. Malte blev 2 pyjamaser rikare, tack! Vi fick lussekatter och det var ju tur att jag frostade av frysen idag....
Hör och häpna men jag har bakat matbröd idag. Fia bjöd på ett otroligt gott italienskt lantbröd igår så jag var tvungen att testa idag. Blev jättegott! (det var inte så svårt Fia ;-) )
Igår överraskade Malte oss med att kunna Imse Vimse Spindel!








3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för ett trevligt besök med god mat och en underbar liten "marodör" som snabbt lär sig vad han inte skall göra.

Anonym sa...

Den anonyme är naturligtvis farmor.

Anonym sa...

Fina bilder Madde.Särskilt den på Malte,farfar och Northug
Kram