torsdag 6 november 2008

En bra dag!

Jag fick jobbet! Fast det har väl dom flesta redan hört ;-)
Dom vill att jag börjar redan på måndag och jag hoppas att inte min nuvarande chef sätter käppar i hjulet. Ska träffa honom i morgon. Jag är såå glad!

Fick även reda på en lika trevlig sak idag men jag vet inte om jag får säga något än!!!!! Återkommer....

Malte ligger och sover nu. Han var så trött när jag hämtade honom så han däckade så fort jag la honom i sängen. Har sovit sen 16:30 så det är väl dags att väcka honom nu så han somnar i kväll! Fast Labon kommer ju hem snart och det är väl kul om dom hinner umgås lite!

I morgon har vi sovmorgon. Ska försöka tala om för lilla chefen vad sovmorgon betyder ;-)

Champagnen ligger på kylning förresten!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Grattia till jobbet! :)

vet vad du menar med att de små inte vill förstå vad sovmorgon är, jim har alltid varit morgonpigg! ;) hihi

Anonym sa...

Grattis till jobbet!!! (maddes alltså inte maltes :-) )

Har tyvärr begränsad tillgång till dator nuförtiden pga av datahaveri men jag håller koll på bloggen så ofta jag kan.

Ha det!