lördag 8 november 2008





Så här glad blev Malte när mamma fick nytt jobb!


Igår var ju ledig dag för mig och Malte. Vi var en sväng på Skatteverket så jag fick skriva på uppsägningspapperen och göra mig "ej anträffbar" på telefon och mail!! Som tur var har jag kollegor som ställer upp så det var inga problem att få sluta på så kort varsel. Tack Inger H, A-C, Irene, Gun, Lena J, Lena A, Lena L och Inger A! Ses på festen på fredag ;-)


På eftermiddagen kom Fia & Love på besök. Alltid lika trevligt! Malte och Love börjar leka med varandra nu. Gömmer sig och jagar varandra. Dock är det väldigt ofta att det är samma leksak som är mest intressant!


Idag har vi inte gjort så mycket. Skulle ha målat sovrumsdörrarna men det blev inget! Malte vaknade 06.00 i morse, hoppas han drar sig en tmme till i morgon!


God natt på er!


(det är en av mina bästa kompisar som ska ha barn, ni får klura ut vilken!)





3 kommentarer:

Anonym sa...

Tore Skogman,släng dej i väggen,
Ge sötnosen en kram från mormor
Ha en fin dag

Anonym sa...

Härligt med en ledig dag. Vi ses imorgon :-).

//Marina

Anonym sa...

Hmmm... Undra vem som ska ha barn... Jag kan gissa på två... Kanske samma som du tänkte på hos mig?? =) Ses vi ikväll? Grattis till nya jobbet! Vill oxå börja där.... snyft... =)