tisdag 20 mars 2012

Lite bilder i stönighet mm :-)

Inga problem med att lirka sig igenom

Väskan kan jag väl putta ner!

Nu har dom satt dit en j***a pall också!!

Ha, nemas problemas! Skam den som ger sig! (hon kom förbi)

Här har vi rena zoo. En STOOR hare på besök!

Storebror ÄR intressant

NÖJD!

Ute och går med gåvagnen. Nu har hon äntligen börjat stå själv länge men är fortfarande feg och kryper hellre de få cm hon ska!

Jag och Malte leker sätta svansen på grisen!

Första cykelturen på gång. Det blev Kronhallen t/r och dit gick det bra men hem var det tråkigt! Malte cyklade också!


I fredags ringde vi till doktorn för att höra om Maltes röst. Det var vanligt att det kunde låta så en månad efter operationen för det kunde vara svullet i näsan. Han låter bättre nu och framförallt på morgonen. Det verkar som ju mer han pratar ju värre låter det för på kvällarna är det nästan hopplöst att höra vad han säger.
Idag ska vi fixa pass till honom. Eller kompass som han fått för sig att det heter!

En rolig Maltegrej: Han satt på toaletten och bajsade i lördags. Han öppnade dörren så jag frågade om han var klar.
- Nej jag måste bara få lite luft!!

I lördags var det sista gången på skridskoskolan. Han började i gruppen "längst ner" och avslutade i den "längst bort". Labon var och tittade på FBK så jag var ensam i ishallen. Det gick bra men när Malte ska dricka vatten så måste han ha hjälp med att ta upp gallret och då satte jag ner Molly. När jag och Malte var klara tittade jag ner och Molly satt inte där! Då ser jag några andra som står och tittar ner lite längre bort i båset. Där satt Molly och körde stirrleken med dom!


Ha en bra dag!

Inga kommentarer: