torsdag 1 oktober 2009

Klippning del 2

FÖRE
EFTER

Klippningen gick över förväntan. Han protesterade högljutt och ville absolut inte sitta i den fina bilen som jag trodde. Det slutade med att han satt i mitt knä utan det där skynket! Vi blev båda lite håriga men han satt relativt still under tiden! Bra blev det också!

Idag har jag äntligen träffat Maltes drömtjej Tuvalie. Hon var kvar när jag hämtade Malte. Det blev ett väldigt puss och kramkalas när vi skulle gå. Det var kram, puss på munnen och slängpuss innan vi kom ut! Såå söta!

I morgon börjar Maltes 2-årsfirande. Det blir "öppet hus" hela helgen och först ut är farmor och farfar i morgon! Sen rullar det på fram till söndag!

4 kommentarer:

mormor sa...

Åh,vilken sötnos.Ses på söndag.
Kram

Farmor sa...

Har du sparat någon lock för framtiden?
Vi ses i morgon. Hoppas att Malte inte protesterar när jag kommer och hämtar honom.

Marina sa...

Grattis på födelsedagen Malte!

Hilding sa...

Han passade bättre i hockeyfrilla.