onsdag 7 januari 2009

Åter till vardagen

NU ska det bli fart på inläggen här igen!
Kommer lägga upp en drös med bilder och hoppas att text och bild passar någorlunda bra ihop!!

Vi kom till Karlskoga i söndags och jag tror Malte tyckte det var skönt. Först gick han runt och testade alla leksaker och när pyjamasen var på satte han sig väl tillrätta i soffan och drack välling. Nätterna under jul- och nyår har ju inte varit optimala men det verkar ha rättat till sig nu! I går morse sov han ända till 08.35.

I måndagskväll somnade han i soffan redan vid 18 men vaknade av att han spydde som en gris. Hur en sån liten människa kan få ur sig så mycket förstår jag inte. Han blev nog lite rädd men när vi hade duschat av honom och bytt kläder (alla tre) så var han som vanligt igen. Han somnade i famnen på Labon och vaknar med en spya igen. Så höll han på 4 ggr men sen sov han från 20.30 till 08.35.

Idag och resten av veckan ska han vara hos Kerstin. Inser först nu hur nära Solveig bor! Det tar ju 10 min t/r dit. Till Kerstin tar det "hela" 30 min!

Nu ska jag lägga in några bilder...

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är fantastisk Madde. Det är inte lite jobb att lägga in så många bilder. Skönt att Malte blivit bättre men det var synd att ni skulle få så jobbigt när ni kom hem. Hoppas allt är bra nu??? Jag kan ju inte ringa värje dag och fråga för då blir ni trötta på mig med allt tjat.