fredag 8 april 2011

Glasklart!

Tusen tack till farmor och farfar som gjorde fönstren så rena och fina igår!
Det blev (inte helt oväntat)ett par byxor och en jacka kvar här :-)


Idag ska jag och Malte försöka slå ihjäl en hel dag här hemma. Jag hoppas vädret blir bättre så vi kan gå ut. Det blåser lite så förhoppningsvis blåser molnen bort och ersätts av det finaste som finns......en klarblå himmel!


Våra planer inför helgen är att fixa lite ute. OM inget "annat" sker.....

Trevlig helg på er!

1 kommentar:

Farmor sa...

Märkte efter någon mil att jag hade fel byxor på mig men jackan saknade jag naturligtvis inte eftersom den inte tillhör min bättre garderob. Jag sa till Olle att nu skrattar dom åt oss. Ni fick väl en fin dag idag för det har vi haft. Tog det lite lugnt och satt en del i solen. Skönt att det äntligen har blivit vår.