torsdag 11 mars 2010

Tillfällig låg systemspänning

enligt doktor Labon.
I morse var Malte tröttare än tröttast. Han halvsov när jag klädde på honom. Jag kände efter om han hade feber men det hade han inte. När vi kom till Solveig nr 2 la han sig på golvet när jag skulle klä av honom! Sen pep han iväg som vanligt in till lekrummet.
Klockan 10 hade jag 4 obesvarade samtal och lika många meddelande från Solveig. Malte bara somnade för henne så hon var riktigt orolig. Jag började se konstiga saker framför mig....När vi kom hem sov han på soffan i 3 timmar tills jag väckte honom. Fick i honom lite Tom & Jerry kex och en risifrutti och ungen blir som vanligt igen, inga trötthetstecken alls. Så tillfällig låg systemspänning kanske var rätt diagnos!

1 kommentar:

Farmor sa...

Hoppas att han är piggare i morgon. Han kanske är vårtrött för det kan man bli så här års.