torsdag 19 november 2009

Hjälpsam liten herre

Malte vaknade med 38,5 graders feber i morse så vi stannade hemma. Efter lite alvedon började det återgå till det normala! Han sov mellan 12.45-14.30 och när han vaknade var det feber igen. Alvedon gjorde susen och sedan dess fram till 19.30 har det gått i 120!

Han har börjat "hjälpa till" vädigt mycket. När jag satt och åt müsli i morse så sa han Malte älpe. Han tog tallriken från mig och började röra runt och mata mig! Sedan var han med när jag duschade och när jag var klar skulle Malte älpe att torka!

Idag fick vi diskmaskinen, tjoho! Bara ett krux och det är att vi måste köpa ny blandare för att kunna ansluta vattnet! Detta får bli i morgon. Jag trodde aldrig jag skulle få uppleva denna dagen ;-)

1 kommentar:

mormor sa...

Har mamma o pappa kopplat diskmaskinen än?
Ha en bra helg allihopa.
Kram