onsdag 15 juli 2009

Oförskämt av mig?

Jag skrev att det skulle bli mer fart på bloggen den här veckan men jag är såå trött att jag knappt orkar titta på datorn just nu. Borde ju vara utvilad eftersom jag har både barnvakt, kock, städhjälp, diskhjälp och tvätthjälp denna vecka! Tack mamma!

Inte för att jag ligger på soffan utan jag har klippt gräset och målat alla fönster på övervåningen. Hade ambitioner om att hinna med den lilla balkongen också men Malte har blivit väldigt mammig nu när inte pappa är hemma så timmarna rinner ifrån mig!

Ikväll somnade inte Malte förrän 21.45. Tror han testar oss lite just nu. Han är så trött men hittar på allt möjligt för att inte somna. I morse fick han upp mormor redan 07.30!!!!!

2 arbetsdagar kvar sen ÄR det semester :-)

God natt på er!

Inga kommentarer: