lördag 13 december 2008

Myth busted!!

Jag trodde på myten att lapplisorna (och Polisen) inte var ute när det är dåligt väder. Ack så fel jag hade!!! Luciatåget igår kostade oss 500 kr :-( Boten var helt korrekt, stod PÅ övergångsstället men ändå.....dom SKA ju inte va ute när det snöar, eller?

Idag har Malte varit riktigt snorig, hostig och lite klet i ögonen. Humöret har varit en riktig berg- och dalbana. Ändå hade vi Love med familj på middag nu i kväll! Hoppas ni klarar er!!!
Vi åt en helt "vanlig" Coq au vin! Jättegott!
Jag och Malte var ute och åkte lite pulka på dagen men han jublade inte direkt. Satt mest och bara stirrade framåt. Men så får man va när man är förkyld!

2 kommentarer:

Anonym sa...

så synd om Malte,förkyld nu igen.
Tycker mindre synd om den som parkerade på övergångställe;av alla ställen.....
Kram på er.

Sanna sa...

Attans på bötern... o 500 spänn.. det var mycket! Sist vi fick var boten på 200 spänn tror jag men det var i Lidköping. Men jag säger som föregånde talande.. på ett övergångställe!!!!!!