söndag 3 juni 2012

Tidsbrist

skyller jag på samt att jag sällan använder datorn nu när jag har en sån dära ajfån! Även vanliga kameran blir bortglömd för mobilen tar bättre kort! Men nu ska jag passa på att uppdatera er för Molly sover och Malte och Labon åkte till Lek & Buslandet.
Molly är så gott som återställd. Några prickar kvar men alla har torkat så i morgon ska hon till Solveig. Det är totalt 12 barn som haft vattenkoppor hos dagmammorna nu, varav Solveig hade 4! Malte och Linus har nog tyckt att det varit toppen dessa 2 veckor!
Snart slutar Linus för att börja sexårs och jag tror inte Malte har fattat riktigt än vad det innebär. HAn blir då ensam kille hos Solveig med bara "småtjejer" men det finns killar i hans ålder hos de andra dagmammorna så det ska nog gå bra.
Idag är det avslutning på simskolan och vi ska få se vad han lärt sig. Enligt honom själv så kan han t  o m simma fjärilssim :-)
Jag har säkert glömt en hel del men istället så bjuder jag på bilder huller om buller!

Bör vara strax efter att hon gick en runda med altantrappan!

Golfaren


Här kan jag faktiskt se att hon är lite lik mig!


Samma dag som första vattkoppan visade sig. VARMT!


men vid gott mod! (än så länge)



Dag 2 och det är ännu varmare!



Den värsta dagen i Mollys liv tror jag hon skulle säga om hon kunde prata!

Cool stans!

Lagomt road!

The electricgirl




Veckan som kommer bjuder på fotbollsmatch och studenten. På tisdag är det avslutning på fotbollsskolan och dom ska spela "match" mot Rävåsens fotbollsskola.
På fredag tar Emma G studenten.
På onsdag kommer det förhoppningsvis lite besök från Ch-berg ;-)

Vi kommer hem till midsommar!

1 kommentar:

mormor sa...

Nej nu får du ge dej...aliens...
Annars ska det bli kul att ses på onsdag:)))