lördag 2 juli 2011

Error

Hej på er!

Datorn har blivit lite opålitlig så jag orkar inte ta chansen att ladda upp en massa bilder för att sedan börja om igen......han slår av sig själv av någon anledning! Varför säger man han om datorn???

Iallafall så var midsommarhelgen lyckad om man bortser från att Maltes premiärfisketur gick i stöpet. Bensintanken till motorn är borta så det blev inget.
Nu har pappa fixat en ny så på torsdag em är det inget annat än GÄDDA som står på agendan.
Igår pratade han (Malte) lite med grannarna och jag lyckades höra lite av samtalet.
"Vet du, när jag och pappa skulle fiska gädda så hade vi ingen tank men nu har han köpt en här i Karlskoga. Jag läser om gäddor jag".

I torsdags var mor, Tante och Josephine på besök. Trevligt som vanligt!

Våra semesterplaner är inte så många men vi kommer "hem" på torsdag. Mollly ska vaccineras på fm så vi åker väl efter det. Sen är planen att mamma och pappa åker tillbaka på lördag för att träffa "Putte i parken" för första gången.

Nu ska vi ta en shopingtur i det fina vädret (regn) men först måste Malte vakna......

Ha det bra!

Inga kommentarer: