tisdag 4 augusti 2009

Besök

Idag har Tine, Alex, morfar och Wenche varit på besök. Funderar starkt på att sätta en stegräknare på Malte för herregud vad han springer. Även morfar tror jag rörde mer på sig idag än vad han gjort dom sista åren ;-)

Projektet på hemmafronten just nu är stt rensa grusgången och beställa mer grus. Källaren ska också rensas, inte från grus då men all annan j***a skit som finns där. Sen ska det upp hyllor och lådor och så ska det bli ordning och reda!

Just nu sitter jag faktiskt ute på verandan och myser. 27 (!) levande ljus har jag tänt!!

I morgon vet jag inte vad jag och Malte ska hitta på. Känns som när man var föräldraledig!

God natt!

1 kommentar:

Farmor sa...

Det var många roliga foton, Madde. Du har verkligen stått i under semestern. Nu har vi haft fint väder idag. Hoppas att solen har skinit även hos er så att Malte har fått bada i sin "bananpool".